Vilket klipp!

Usch vad skönt det är ute! Blev en lunch med Citty utanför Garnisonen på en gräsplätt. Mycket trevligt. Var ett tag sen. :P Jag åt en god leverpastejbaguett. Mätt som en plätt. Det brände skönt på ryggen också fast jag bara satt i linne. Meraaa, meraa!

Imorse fick vi kolla på några filmer de spelade in v.16. Kul! Eftersom att jag varit med på möterna där de bestämt hur allting ska se ut och gå till kändes det extra kul att se den slutliga produktionen. Det var som att jag hade sett den förut. Coolt..nu vet jag ungefär iaf hur många steg det tar innan en slutproduktion är helt färdig. Många steg. Före, under och efter.

Precis innan lunchen tog Sophie bilder på mig hon ska använda till ett projekt på hennes kurs. Jag gapar och från en kanna över mig ramlar det ner massa ord i min mun. Tycker det blev himla bra. Även om jag själv tycker att jag ser skitdum ut men hela idén är kul.

Nu ska jag fortsätta med det jag hållt på med hela dan och kommer få hålla på med tills det är färdigt. Hjälpa Sophie och Sofia med att klippa och klistra ihop inbjudningskort till vårsalongen de ska ha här den 29:e. Som jag förhoppningsvis ska gå på också.

Klipp, klipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0