Vårpromenad i solskenet

Ja..en sådan fick jag idag, ca en timma tog det att gå från jobbet till t-centralen och då gick jag nog inte den rakaste vägen. :P Men jag kunde verkligen inte ta bussen, det var så skönt ute och jag ville verkligen utnyttja det. Oh vad jag njöt. :) Blev tom. så varmt att jackan var av en stund. Gick förbi hamnen och kungliga teatern, underbart att se alla människor som ville sitta ute. :) Gick in på 7-eleven också för att köpa glass och det kan jag säga att jag inte var ensam om, smockfullt. :P Underbart! Vem f*n säger att det ska bli snö i helgen!? Vill inte! Jag förbjuder det!

Hälsade på älsklingen i sollentuna påväg hem från stan också och för att lämna lite grejer men sen drog jag hem och åt.

Sitter och tittar på min favvo So you think you can dance för tillfället och ska fortsätta med det nu.. :) Sen blir det väl nått annat på min lilla tv i sängen. :)

image538

Ha en fortsatt bra tisdag! Och natti natti för jag väl säga redan nu.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Om du inte redan deltar i min tävling, så tycker jag att du ska göra det:
http://junitjej.blogg.se/1206601794_vinn_produkter_frn_fo.html

2008-04-01 @ 21:46:14
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0