Trött

Usch vad trött jag är idag, igår, denna vecka. Vet inte varför. Jag är bara så trött. Somnade jag igår när du duschade älskling? Fick jag inte säga god natt? Bara deckade tror jag. Minns inte att du kom tillbaka i rummet. Hm. Ska nog försöka sova ut i helgen, på riktigt.

image547

Idag är det dans. Jag som lovade att öva påriktigt, flera gånger den här veckan så att koreografin sitter. Men nej, som om jag tänkt på det, som om jag hunnit. Måste gå tidigare idag bara för att hinna hem och käka och byta om innan jag måste dra igen så då hinner jag ju inte heller. Suck.. Det är uppvisning om en månad. Ska bli kul. :)
Till hösten kommer jag nog att byta dansskola men fortfarande gå på street/hiphop, kommer nog också att börja på modern dans, jazz eller något liknande också förhoppningsvis. :)

Nu ska jag skriva ut bilderna till mickans projektarbete som jag var här ochfotade förra veckan. Kommer ni till Lava i kulturhusetfredag eller? Alltså imorn! Mode och design treorna från St Martins gymnasium kommer att visa deras projektarbeten som är designarbeten, kläder de sytt och mycket annat. Detta sker mellan 19:00-21:00, det är gratis och det bjuds på tilltugg. ;) Juste, måste komma ihåg att be om att få gå tidigare imorn, ska vara på Lava vid 15:00 för att hinna genrepa.

Blogg yah later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0