Time is waiting

Måndagar går så fort. Det är tack vare mötet vi alltid har på måndagsmornar. Det känns bra. Lite kul med uppdatering sådär. Speciellt denna morgon då Jocke även visade upp slutresultatet av en Arvid Nordquist-annons som ska komma i en tidning i Solna. Det var ju det jag hjälpte till med nere i fotostudion i fredags. Så det var kul att se hur det blev..stackarn har ju retushat hela helgen men det blev jättesnyggt. Jocke visade även vad han med flera håller på att jobba med för MSN. Sånt är alltid kul, när det gäller grejer man är bekant med. Även denna idé är rolig. Man kommer kunna bjuda folk på fika via msn genom att trycka på en kaffekopp som kommer finnas inne i en konversationsruta och så kan man välja karaktär som ska berätta det. Denna idé är fortfarande inne på "inte helt hundra" konceptet som jag tycker är kul. Kanske inte ska berätta för mycket men det kommer som sagt upp snart på msn och då får ni se själva. ;D Ibland är man lite stolt att praktisera här på Volt när de gör så mycket som visas på tv, ute och på internet. De är grymma.

Okej, 13:30 alltså på onsdag. Skööön sovmorgon! Vi ses där alla MP3:or och blivande studenter. :D Jaho!

Ska nog vara med Linus idag tror jag men måste plugga också..uääh. Hela veckan blir en pluggvecka..dubbel-uääh. Eller den borde vara det iaf om jag ska hinna skriva APU-rapporten och få in lagom mycket i huvudet för att kunna provet på måndag.


Bam bam bam bam bam...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0