Snitt snapp snut..

..så var denna arbetsdag slut.
Snart är det dags att röra sig hemåt. :) Skönt. Den här dagen har varit såå låång.
Ska hem till min älskling senare ikväll när han slutat, laga middag, kanske blir det någon film. :) Vi är sådanna filmfreaks!

Blev ingen att luncha med idag (om det inte räknas att flera sitter inne på volt i samma matrum) på grund av lite krångel, jag ska ju helst äta mellan 12-13, en halvtimme fram eller tillbaka är nog inte hela världen heller men idag blev det lite sent för Sofie och Ellen så vi får äta tillsammans igen nästa vecka. :) För imorn blir man nog bjuden på lunch när vi varit på Moderna museet och på fredag bestämde jag mig för att ta med mat hemifrån, så duktig så.

Hittade en fin bild på snutten i en av Mickans mappar hon har här på datorn sedan hos var här.. Visst är han fin!? :)

image562

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0