Photoshoot-time

Äh, gårdagen blev inte så planerad som jag hade tänkt mig, mötet drog över 40 min och där försvann min lunch. Fick äta den påväg till skolan men det gick väl det med antar jag. Mötet var hur som helst kul. Blev en allmänt mycket-stress-och-åk-så-mycket-lokaltrafik-du-kan-dag för mig igår. Hoppas att denna dag -timeblir mer än så.
Men tack vare det kunde jag hälsa på killen i sollentuna hela två ggr! Efter att jag hade varit i plugget (då investerade jag även i en ny bikini topp, två bh:ar och ett linne) och när jag skulle åka till dansen med syrran. Den sista fick bli en springa-förbi-puss-innan-bussen-går men vad gör man inte. :P

Linus köpte förresten tre filmer till mig i onsdags. Han har väl tröttnat på att se min hylla utan några filmer. Nu har jag iaf en påbörjad samling. Fick de underbara chick-flick filmerna som Bring it on, Vad kvinnor vill ha och Notting Hill. Tack igen älskling. :)

image539

Den här är bäst.

Klockan 11 kommer syrran då vi ska ner här i källaren till fotostudion, ska fota henne med hennes kläder på till hennes projekt. Själv ska jag även vara modell för hennes kläder på en "catwalk" på Lava inne i stan i kulturhuset nästa fredag (11/4). Hennes och hennes klasskompisars kläder de sytt kommer alltså att visas där, på foton och på catwalken. Det är gratis. Jag som sett flera av deras kreationer och modevisningar tidigare kan verkligen garantera att se detta. De gör allt så jä*la snyggt och är så duktiga! Det kommer bli kul. Kom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0