Party party

Snacka om att festandet för mig kan variera. Ibland går jag inte ut eller dricker på flera veckor i rad och så plötsligt blir det flera gånger i veckan. Kan väl i och för sig tacka skivorna lite för det just nu. Förra helgen var det en skiva, i lördags var det en till, imorn blir det festande och firande av mösspåtagning + valborg, på fredag är det en fest i rotan som Linus tjejkompis har för att hon fyllt år, (bara kanske än så länge iof) men på lördag ska vi ut för att fira Jossan med flera. :) Woho! Partyprissar. Tungt med tre dar denna vecka..om jag pallar. Men kul!

image626
Nu ska jag ut i solen och fota lite för mitt egna projekt här..vårbilder it is! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0