News:

- Köpte hårfärg idag. Guldblond. Hoppas att det blir bra, blir färgning i veckan eller helgen. :) Behövs.

- Bröt mitt mönster idag. Ätit skagensrörsbaguetter typ 5 dagar i rad nu till lunch här. Idag åt jag en köttbullsbaguett. Bra där! Med en pucko från en sån där äckelautomat på Karlaplan. Gott var det i alla fall.

- Igår klämde jag min högertumme i toalettdörren. Gick in tog tag i handtaget med vänsterhand och tänker inte på att min högerhand håller i väggen och därav kommer min tumme emellan dörren och väggen när jag stänger. Jag känner att det gör så jä*la ont och hör min tumme knaka.
Den är lite blå och röd nu längst ner på nageln och gör ont. Tur i alla fall att det inte blev så allvarligt som när jag var mindre och smällde igen ytterdörren på samma tumme. Då gjorde det ont. Då ramlade nageln av efter några dagar. Skulle den ramla av nu kommer den väl inte tillbaka. Haha och det vore ju..synd.

- Jag ska skaffa abonnemang till min mobil.

- Jag tror jag vet vilken tatuering som blir min number 2. Men om min vilja fortfarande sitter kvar blir den dock till hösten, I think.

- Det snöade idag..eller det kanske inte var nått nytt men det är hemskt. Från och med nu hatar jag april. Hatar, hatar, hatar.

Tror det var allt..ska ringa lite samtal nu.
One hour to go. Ska hem till min snutt ikväll. Mys. :)

Ha en trevlig onsdagskväll! :) Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0