Modevisning och utgång

Ja det är väl dagens höjdpunkter. :)

Måste dra härifrån strax innan tre eftersom att jag ska vara på Lava vid tre idag som sagt för genrepet. Ska vara tillbaka där senast halv sju igen eftesom att Jenny ska fixa smink och hår på mig och syrran innan så om genrepet tar lite tid lär jag vara där hela efter middan. Från tre till nio. Känns som att det kommer blir en lång dag. Men även hur rolig som helst.
Mamma, Hasse och lillsyrran kommer, även Micke och Linus såklart. :) Efter modevisningen och annat vid nio blir det även utgång med lite folk. Jag, Linus, Syrran, Micke och flera av hennes tjejkomopisar och några pojkvänner till dem. :P Blir nog kul. :) Det sägs att vi först ska till Nivå 22 och sedan vidare till Huset i gamla stan, det stället vi tänkte testa förrförra helgen. Lär bli en lyckad kväll. Sådär lagom. Min plånbok godkänner inte vad som helst heller så det känns bra.

image548


Så det blir mycket av och på när det gäller kläder i eftermiddag. Bakom scenen och efter allting. En outfit för jobbet (1) , en för catwalken gång ett (2), en för catwalken gång två (3), en för utgången ikväll (4). Som tur är har jag en extra kasse med mig med allting. Har ett par nya skor på mig nu som jag även ska ha ikväll om mina fötter fortfarande tillåter det. Fick dem av min moster igår. Har velat köpa dem så det är jag glad för. Svarta är dem med flätade små rep typ som kilklack och peeptoe från H&M. :)

Dansen gick för övrigt bra igår, även fast jag var trött, nu är den som gott som klar, hela koreografin är finish! :) Känns bra också. Den satt rätt bra igår även om jag inte hade övat så mycket i veckan som jag velat och lovat mig själv.

Nej, nog om mig. Nu ska jag vara lite social med mina sysslor. :P
Kaffebryggaren here I come!

Kommentarer
Postat av: Anna

va bra att du kunde ha dom , hjärtat!!
hoppades att nån av kunde få ner fötterna i dom
;)
själv fick jag köpa likadana fast en storlek mindre än vanligt...såå stora i storlekarna..så då passade det ju utmärkt att ge bort dom som va förstora va?
puss o kram Moster

2008-04-12 @ 15:06:04
Postat av: Sabina

Hihi jaa :)
Perfekt! ;)

Puss o kram!

2008-04-14 @ 08:31:19
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0