Lite smått och gått

Imorse såg jag någonting jag bara har sett på film tidigare, en kille på en cykel som åker snålskjuts bakom en lastbil genom att hålla i kanten på lastbilen. Haha, såg kul ut. :P Och snabbt gick det. Mitt minne flög genast in i en scen i början av filmen Tillbaka till framtiden.

Får väl ta och skriva god morgon. Är inte så trött just nu men inte så pigg heller som igår då jag vaknade tio minuter innan alarmet skulle börja och kände att jag sovit ut, måste vara tack vare mina långa nätter i helgen. Imorse vaknade jag dock innan alarmet (typ 2 min) men inte pågrund av att jag kände mig pigg, utan av en mardröm. Mådde inge bra. Måste ringa farmor när jag kommer hem..

Det är sol idag! Känns underbart. Hoppas det håller i sig. :) Vill inte ha en dag som igår, okej det var jättefint igår med..i omgångar. Sol, spöregn, sol, spöregn i 3 min, sol...mulet. Så var det i alla fall här, vet inte hur det var på alla andra ställen igår. Men hoppas på bra väder hur som helst, ska ju mestadels vara ute idag och fotografera alla Norwegian annonser, eller så många som möjligt. Men shit, räknade typ till 11 på bussen hit, bara här närmast karlaplan och karlberg. Blir som sagt en lång dag. Undrar hur det blir med lunchen..skulle ju luncha med tjejorna. Hm, får lösa det på nått sätt. Fotograferingen kanske blir av efter lunch..aja får se hur det blir. Slutpratat om deet.

Juste, det blir nog något ändrade planer i sommar, igår kom älsklingen med ett nytt förslag att istället för att vara typ i grekland i en vecka för 4000:- så kan vi tågluffa i Europa i två veckor för halva priset och på så sätt se fler platser men ändå få sol och semester. Jag tror att det blir bra. :) Först var jag lite skeptisk kanske men så länge man inte typ sitter på ett tåg i två veckor så låter det bra. För min prioritering i sommar..och alla somrar är ju att ta det lugnt, äta gott, sola och bada..och kanske festa lite. ;P
Nåja får se hur det blir. :)

Just nu sitter jag och dansar i huvudet till vår låt på dansen som spelas på radion. :)
Nu, jobbelijobb.

Ps. Var hos älsklingen igårkväll och åt gott och tittade på mitt älskade Prison Break. Kliffhanger säger jag bara!! Love it! :) Kom just på att jag nu kan lägga upp bilden på maten vi gjorde i söndags! För jag fick Photoshop och Indesign på "min" dator igår. Jippi. :)

image551
Mummaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0