Kostym

Ja! Äntligen har jag kommit fram till vad jag ska vara ikväll på skivan! Haha, sent ute? Inte alls. Men det är ju så svårt. Och när jag trodde att jag hade valt yrke så fick jag veta att diana och bella typ ska vara det. Då blir det för tråkigt. Men nu vet jag. Det ända som behövs är ju att googla lite. ;) Tänker inte avslöja än. Men ni lär ju få se en del bilder från ikväll. :P Kul som f*n ska det bli i alla fall! :) Nu vet jag också vart det är. På Tender Bar. Aldrig varit där så det blir intressant.

Det har gått bara bra med växeln idag..rätt lugnt på fredagar I guess..
Fast lite besviken över att detta hänt två gånger redan.

"Välkommen till Volt det är Sabina..Hej Camilla, jag heter ***** och söker ******."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0