In i minsta detalj..

Vissa dagar på volt kan vara hur långsamma som helst och då jag inte har något att göra på flera timmar medans vissa dagar är tvugna att vara planerade in i minsta detalj för att jag ska hinna med allt. Idag är en sådan dag. I like it. Hellre ha mycket saker att göra så att dagen går lite fortare.

Idag blir min dag kort. Det är pga att jag måste dra kvart i tre för att hinna till skolan innan den stänger. Måste lämna in den där närvarorapporten och få fler rikskuponger. Suck, kunde dom inte ordnat det på ett smidigare sätt än att man måste dra här ifrån typ 3 timmar tidigare. Känns bara så dumt. Nåja, det måste ju fixas.

Idag har jag:
Gått ett ärende åt Sophie på Ica
Såhär ser resten av dagen ut:
Vara med på ett möte kl.10-12
Lunch 12-13
Åka till Odenplan och Centralen för att fota och föra över bilderna på datorn 13:00->
Hinna med att trycka in lite tid åt två bilder jag ska fixa åt Johan
Åka till skolan 14:45

Sådär ja, ser väl rätt bra ut ändå..men jag skulle ju ringa runt till företag idag också, när ska jag hinna med det? Får nog bli imorn.
Igår kom älsklingen till mig efter jobbet. Vi åt middag och tittade på tv. :) Idag kan jag inte träffa honom eftersom att jag ska dansa! Men det ser jag fram emot. Woho!

Nu möte. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0