I brist på annat..

..gör jag en sandra gör en pia.

Ditt fullständiga namn: Sabina Thomasine Jakobsson
Längd: 1,62..hoppas på mer.
Familj: Mamma, Hasse, pappa, en bonus syster, en tvillingsyster, 2 halvsystrar, 2 halvbröder, älskade moster och Picke Mersson, underbara mormor och morfar, farmor och farfar, johnne och Camilla och alla kusinerna. :) En hund, 2 kaniner, 2 fiskar, en chinchilla. Haha var tvungen att skriva alla. <3
Födelsedatum:
890318
Hur bor du & med vem/vilka: I ett radhus med Mamma, tvillingsyster, halvsyster Linn, Hasse, bonus syster ibland och alla djuren.
Sysselsättning:
Går tredje och sista året på mediaprogrammet i Rudbecksskolan, just nu praktiserar jag på en reklambyrå fram till studenten.
Spelar du något instrument: Nej men kan busvissla!
Vad vill du ha just nu: Sommar! ..och lite mer pengar i plånboken.
Vilka sjukdomar har du: Är pedant(ism) en sjukdom?
Fobier: Hm..tror inte jag har någon.
Har du körkort: Nej...
Åsikt om jultomten: Han var himla lik min lillasyster för några jular sedan..
Vill du gifta dig: Ja, jag tror det.
Gillar du dina svärföräldrar: Jepp jepp!
Din hårfärg: Det vette f*n..nån blanding mellan blont och brunt.
Har du glasögon: Ja. -O.O-
Hur ser din plånbok ut: Den är svart och stor. Tom på pengar dock..
Favorittv-program: Prison Break for the win!
Vad köpte du senast: Tre chokladkakor på pressbyrån igår när jag åkte hem.
Hur mycket pengar har du: Just nu? Räknas 4000:- på sparkontot? Då har jag 4140:- typ..
Hur svarar du i telefonen hemma: "HALLÅ DÄR!" eh, nej..jag säger "Sabina"
Senast kramat: Min Linus
Vem sov du hos senast: Linus linus linus linus
Stjärntecken: Firre
Ögonfärg: Blå
Kall favoritdricka: Vatten/Coca Cola
Varm favoritdricka: Choklad
Alkoholhaltig favoritdricka: Vet inte..flera st.
Säger ofta: "bah"
Saknar du någon: Flera.
Du fikade senast: Åt en daim i morse..?
Senast sedda film: Jurassic Park 3
Hur känner du dig nu: Ja..hungrig. Snart lunch.
Kan du laga mat: Jo det skulle jag väl våga påstå..med hjälp av min älskling.
När och varför grät du senast: Kanske kom det en tår imorse av den där hemska mardrömmen..annars minns ej.
Dagens låt:
Antal kuddar i sängen: Eh..när den är bäddad? 4 stora, 2 halvstora, 4 små. :) Mys!
4 Bästa platser på jorden: Eh, min säng..utomlands...kommer ej på fler nu.
Favoritrestaurang:
Fridays!
Favoritfika: Varm choklad..självklart håller jag med Sandra, glass (speciellt) på sommarn.
Favoritgodis: Svårt..får bli en delad etta mellan naturgodis och lösgodis.
Favoritmat: Tacos!
Kammar håret: Every day..det här svaret hade varit roligare om min syrra svarat på frågan.
Ogillar mest hos folk: Falskhet, lögner..oj det finns mkt mer.
På Lördag ska jag: Tror vi skulle fika hos pappa men får se..
Skonummer: 38
Tror på evig kärlek: Yes I do.
De tre dyraste utgifterna denna månad: Hm..studentskivorna.
Stockholm eller Uppsala: STHLM is teh shit!
Vad sålde du senast: Tröjor på tradera..
Vad skulle göra din dag:
Att få sluta tidigare. Typ.

Så..det var ju kul. Nu är jag klar med allt material till reklamfilmen..nu är det snart lunch sen ska jag iväg och fota som bara den!

Ha en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha..tjejer slutar oftast att växa i nian..o det va ju ett tag sen så....du e ialfl 3 cm längre än mig..hehe

2008-04-15 @ 17:31:51
Postat av: Sabina

Hm, man kan ju alltid hoppas!
Hehe ja, det kan jag ju alltid vara stolt över. ;)

2008-04-15 @ 17:45:55
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se
Postat av: Anonym

haha "svaret hade varit roligare om min syrra svarat på frågan" vad e det där för mobbning!!? :P

2008-05-12 @ 20:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0