Hela världen är så underbar

När man går ner för att äta frukost klockan sju på morgonen och det är 13 plus grader ute kan man inte bli annat än lycklig. Riktigt lycklig. Bra morgon! :)

Idag är det torsdag. Snart helg. Skönt. På lördag blir det fest! Då ska jag på syrrans skiva! "Dress to impress" hmm, vet inte vad jag ska ha på mig än..men det vet jag väl i sista sekund som vanligt. Lite svårt tema tycker jag, fick tydligen tolka det hur man ville. Kommer bli skita sköj i alla fall! :D Perfekt är ju att lönen kommer in dagen innan. ;) Ska iof lägga in dem direkt på sparkonot till i sommar men någon hundring kanske man kan låna..

Vad händer idag då? Jo, jag dansar för näst sista gången innan uppvisningen den 4:e. Lika kul och sorgligt som vanligt. :P Öva, öva, öva! Ska alltså gå lite tidigare idag då. Hoppas att ingen lastbil krockar på Essingeleden idag. Det tog en timma för mig att komma härifrån till Karlberg stn igår. 1 timma! Med bussen som brukar ta tjugo minuter! Och jag hade ingen bok med mig!

Fredag då..blir nog lugn, kommer vara med älsklingen eftersom att vi inte träffades igår eller ska träffas idag. Mys mys. Bra väder ska det vara då med. :)

Beställde för övrigt en jättefin skjortklänning från halens igår. :) Blev ingen beställning från H&M för toppen
jag ville ha var slut..tråkigt men ska nog försöka beställa från La Reduote idag också så det kanske kompenserar lite. 3 toppar blir det där ifrån. :) Igår ville inte riktigt ansökan om falktura vilja fungera men då försöker man igen!

Nu, jobbelijobba.

image610

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0