God morgon!

Naturgodis är så gott! Åt precis upp den sista lilla biten i påsen. Har tänkt att jag ska köpa det i flera dagar nu. Och igår blev det av, var en stund i stan igår efter jag slutade och påväg hem blev det köpt. Men nu är det slut. Vill ha mer! Favoriterna är abslout "majs crackers" som de heter som Roxanna tipsade mig om i somras. Tack! Haha :)

image542
Visst är det så himla gott!? Bilden är från www.solberga.nu

Var hos älsklingen igår, vi lagade något lite lättare till middag..tror jag, det blev nudlar och wookgrönsaker i söt-sur sås. Gott, gott. :) Efter det kollade vi på det underbara Prison Break, lika spännande som vanligt. :) Love it.

image543
Bildern är från www.tvtid.wordpress.com

Nej nu ska jag göra något vettigare. Som..typ börja jobba. Small you later!

Kommentarer
Postat av: Jonna

naturgodis är grymt gott:)

2008-04-08 @ 11:14:08
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Roxanna

Hihi jaa dom där majs crackers är ta mig fan goda dom :D haha!

2008-04-08 @ 15:01:34
URL: http://Roxiee.blogg.se
Postat av: Anna

hjärtat mitt...tänk på att det inte är mindre socker i naturgodis än i vanligt godis....bara mindre/inga läskiga tillsatser..iallafall om man tar de som är doppade i choklad eller yoghurt.
puss o kram

2008-04-08 @ 21:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0