Egon

image537

Tyckte en bild behövdes, ett tag sen jag la upp någon på mig..

Det gick bra igår föresten med aprilskämtet med syrran, joda, jag fortsatte skämtet när jag kom hem och hon gick på det såklart. Haha, hennes min var rätt kul när hon sprang ut i hallen och frågade "Har du något till mig?!" Jag måste ju vara världens sämsta syster om jag inte passade på att ta en autograf av Persbrant om jag skulle stöta på honom någonstans men jag hade ju inget med mig till henne. Haha, hon blev sur en stund men jag kunde inte hålla mig så länge från att fråga vilken dag det var igår..hon kom på det och resten av familjen visste ju redan, de spelade bara med, pinsamt mickan, men tydligen får jag inte skämta om något sådant. Det är ett alldeles för känsligt ämne. Typ.


Idag har jag:
- Letat efter flyg och hotell till Måns
- Bokat flyg och hotell till Måns
- Gått ett ärende åt Sofia
- Plåtat nere i studion åt Johan

Cirkus en timma kvar, sen hemgång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0