Det går bra för mig..

Nu ska jag ut i det fina vädret till posten för att lämna några brev och sen får jag gå hem. :) Ska svänga förbi fältöversten en snabbis men sen ska jag hemmåt.

Har försökt lura två personer hittills idag, av Linus fick jag inte den reaktionen jag hade väntat mig..skrev ett sms att Gynning hade kommit innan för dörrarna..försökte med syrran istället men med ett annorlunda sms "Vet du vem som kom innanför dörrarna nyss?!" och när hon svarade med "Vem?!" fick jag plötsligt lust att ändra namn..och jag vet inte om jag tog i för hårt men jag skrev "Persbrant!!!!!!!" Jag har nu efter ett bra tag inte fått något svar tillbaka och eftersom att han är hennes största idol typ så kan jag bara gissa på detta, antingen: Så sitter hon och gråter någonstans, skriker någonstans över ilskan att hon nu inte är jag, eller så har hon svimmat, eller dött..eller så fick hon inte mitt sms tillbaka men...vad det stör mig att hon inte skickat tillbaka än..tog jag i för hårt? April, april! :D

Nej, nu ska jag ut i solen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0