Det är vår!

Förlåt, förlåt, förlåt! För att jag är en sån dålig och hemsk människa! Haha jag kan verkligen inte blogga under helger! Och eftersom att jag var hemma igår bloggade jag inte heller..för då blev det ju som en extra lån helg. Hm, måste verkligen bryta dena dåliga vana. På riktigt nu.

Så vad har hänt?..lika bra att ta det så kort som jag kan som jag brukar..

Fredag:
Utång för min första skiva. Och den blev bra. :) Riktigt kul att träffa de som man inte träffat på länge. Det fanns såklart några minus som gjorde min kväll sämre än vad den kunde ha blivit men det är bara att satsa på nästa skiva. Det jobbiga var att jag var sjuk, tog en ipren innan jag drog och trodde då att jag skulle bli pigg men icke. Febern verkade inte gå ner för det. Men visst, jag dansade på riktigt bra ändå tycker jag. Kom väl in kvart i elva tiden och drog två timmar efter. Och inte då bara för att jag mådde dåligt utan för att Bella och två till skulle hem då eftersom att Bellas pojkvän Johan kom och hämtade dem med bilen. Klart att man hängde på. Hur skönt som helst att få skjuts till Linus.
Hoppas att jag hittar lite bilder på oss därifrån. Annars har jag bara på lilla mig på mobilen.
Föresten hade Tender bar en himla schysst lokal, lagom stor och fräsh! Kändes mycket modern. Så det var ett stor plus. :) Kanske inte gillar den lilla "rampen" de har ner till det andra rummet eftersom att jag, bara efter några minuter där inne riktigt slog på arslet. Wooow! *Duns!* Sliiide! Någon hade spillt och mina klackar gillade det inte. Jag riktigt for bak och fram, ner på mage och typ gled en halvmeter. Uh. Kul. Speciellt när jag inte hade druckit en droppe alkohol. Tur att Diana var framför mig och kunde rädda mig genom att stoppa mig från ännu mer glid. Slide!
Kom upp fort kan jag säga.

Lördag:
Var hemma hos Linus och åt en himla god middag med honom och hans mammi. :) Senare togs det fram alkohol av olika slag och Linus mammas kille gjorde oss sällskap. :) Jag visste att det skulle gå utför när Linus tog fram jägern. Det går alltid utför då! Men jag hängde på. Kul hade vi. :P Ännu roligare hade Linus mammas kille, Lasse som han heter på toaletten. En porslinshund avled och igår fick dem en ny toalett. Mer behöver jag väl inte säga. Roligt hade vi åt det i alla fall. Några gånger. Linus och jag gick väl och la oss vid ett tiden efter en långpromenad i vårnatten. :) Mysigt och behövt för att må bra dagen efter. :)

Söndag:
Och bra mådde vi! Vilket väder! :) Halleluja! Linus drog till jobbet som vanligt och lite senare drog jag till pappa med Mickan. Där var det lika trevligt som vanligt. I söndags också speciellt för att Syrran Rebecka var där. :) Jag och Mickan var väl hemma vid fem-tiden och jag drog strax där efter till Linus igen. :) Där hemma åt vi pizza med hans mammi och Lasse. Lite tv hann vi också med innan sovdags. Det där nya "Sanningens ögonblick" är ju bara för skrämmande. Haha, stackars kille men samtidigt..hur kan man vara så dum att gå med i något sånt. Allt för pengar.

Nu blev det här inlägget liite långt..därför tänkte jag ta upp det jag gjorde igår i ett nytt inlägg med massor av bilder. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0