Det är blött och kallt ute..

..och jag är lika dålig som alltid på att blogga under helgen. Så här kommer en sammanfattning.

Fredags - överaskade älsklingen med att åka till Farsta c direkt efter jag slutade, gick runt lite där men köpte inget..förutom massa att stoppa i munnen. Åkte hem tillsammans med honom, köpte pizza, kollade på tv och somnade. :P

Lördags - Åt frukost till en film, tog en låångpromenad i det underbara vårvädret, så mysigt. :) Köpte glass, åkte hem till mig, fixade i ordning oss, hoppade på en ersättningsbuss för tåget mot stan, (vi hade bokad två biobiljetter på sergel), mårkte att vi skulle komma för sent och bli av med biljetterna och knappt hinna äta innan, tog en mycket snabbt beslut vid sollentuna stn, hoppade av bussen och åkte till kista c istället, köpte två biljetter där istället till 27 Dresses som gick 21:30, åt en mycket god middag på food court (kina mat), och kollade på filmen och åkte hem till mig för att sova. :) Den var skitbra måste jag säga! Bättre och roligare än vad jag trodde faktiskt. :) Stolt över att vara svensk när man såg Malin Åkerman på duken (som jag inte ens tänkte på förrän efter filmen), hon är ju grym! Rekomenderas! :) Till och med killen tyckte att den var bra även om det är en chickflick. ;)

image540

Söndags - Gick upp samtidigt som älsklingen, fast han skulle iväg och jobba, gjorde i ordning en smarrig frukost som innehöll varm choklad och äggmackor och la mig i sängen framför Bring it on. :) Gjorde i ordning mig för liten shopping i kista c. Blev ett nytt halsband, linne och en väska. :) Åkte efter det till sollentuna c för att stänga tillsammans med Linus och åka hem till honom efter det. :) Där blev det en mycket god taco-middag med hela familjen. :) Jag och Linus hade ju planerat att sitta uppe till halv ett för att då kolla på Edward Sissorhands, för tro det eller ej, jag har inte sett den. Skäms. Men efter Jurassic Park 2 var vi alldeles för trötta och det kändes inget vidare att bara få sova 4 timmar. Får köpa den istället.

Nu sitter jag här och ska snart trycka i mig ett smaskigt wienerbröd till frukost, tack till er som säljer tre fikabröd för en tia på karlberg stn! Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0