Bloggnörd

Med mitt stjätte inlägg idag känner jag mig nöjd och belåten.

Kolla! En länk till Dagens Media där en film finns på det jag länge pratat om och skrivit om, Hemglass var det Volt jobbade/jobbar för. Och där mina teckningar ska kunna skymta till på väggarna..men än så länge har jag inte sett någon. Men kul ändå. Tryck och titta!

http://www.dagensmedia.se/mallar/dagensmedia_mall.asp?version=162557

På tisdag blir det en sväng till Farsta Strand för att titta på David LaChapelle utställningen med Sandra. Tror det var tisdag i alla fall vi bokade in igår...preliminärt.. Hur som helst. Det ser jag fram emot. Han är ju så grym! Den är nog skitbra och cool. Har ju varit och kollat på en fotoutställning tidigare i Factory i Nacka Strand så jag vet hur bra det kan vara eftersom att det har så stor lokal.

Nu ska jag gå och hämta en glas i Volt-Hemglass-frysboxen. Sen är det minuter kvar tills bussen går.

P.s. När jag var ute nyss åkte jag upp till taket och fotade...åh vilken utsikt. Tänk solnedgång över Stockholm.
image627
image628

Körsbärsträd är de vackraste träd jag vet. På sommaren.
image629
image630

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0