Bildfrossa!

Ja, då är dagen snart slut och hjälp vad trött jag är, i både kropp och själ.
Haha, har sammanlagt gått runt och åkt tunnelbana med den där systemkameran här vid karlberg/östermalm, centralen, odenplan m.m i över tre timmar. Vill bara hem och sooovaa.
Många bilder blev det i alla fall och ska lägga in dem i en mapp innan jag drar.

Tänk vad mycket jag hunnit med den här dagen.

Lunchen blev btw på en restaurang vid karlaplan med Sofie och Ellen. Och herregud vad gott! Måste dit igen! :)
Jag tog en nachotallrik och de andra tog en hälsosamtallrik. :P Såg också sjukt god ut. Måste testas.

Kolla bara!

image552 image553

Övade på min engelska idag genom att ringa ett hotell i Milano. "Hello madame" Var dock inte riktigt beredd på att man skulle bli så fint bemött. :P Lite kul. Så trevliga borde alla stockholmare vara också.

Träffade den största näsan jag sett idag inne vid centralen när jag höll på att fota annonser. Jag fick den-största-näsan jag-sett's mail. "Everybody needs a friend"

Såg typ en häst-och-polis-parad gå förbi vid karlaplan. Måste ha varit minst 50 hästar. Lite häftigt. Fina var dom men de stoppade trafiken. :P

Klart att jag hade kameran till hands.

image554 image555

Annan fakta:
Min tumnagel mår bra och det gör inte ont längre men den har ett blått fult sträck över sig som ser ut att behöva växa ut. Suck..

Jag tände ett ljus för Engla och alla andra barn som far illa i vår grymma värld igår. Hoppas ni också gjorde det.

Idag när solen sken och jag gick runt här ute kände jag mig mycket glad. Vårkänslor. :) Tog lite bilder..

Blåsippor..(visst heter det så?)..hur som helst, det finns det gott om här. :)
image556 image557
image558 image559
image560
Mycket blåsippor som sagt..


Time to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0