Att gå vilse runt Karlaplan

Ja, idag fick jag äntligen luncha med Soffipropp och Ellen. :) Så trevligt så. Imorn blir det av igen. Så kul att ha någon/några att luncha med igen. :)

Dagens lunchställe var väl inte minst sagt lätt att hitta. Vi tänkte gå till ett ställa jag brukar gå till. Efter typ 30 min promenad och letande efter Garnisonen (där jag arbetar i) gav vi upp och bestämde oss att gå in på nån första bästa restaurang istället. Var så hungriga. Där blev det en god "Dagens", pasta. :) Haha är fortfarande helt förvirrad över hur vi kunde gå så fel, hur jag kunde gå så fel. Vi tappade verkligen bort oss. Som tur var hittade jag tillbaka.

Undrar vad det blir imorn..tror vi pratade om en thai/kina restaurang. Mums. :)

Nu ska jag fortsätta att skriva ut och rita rekvisita till reklamfilmen.

P.s. Idag lanseras även Norwegians nya reklamfilm på tv som volt varit med och gjort! Haha, den är så rolig! :D "Kämpe torsk!!" Imorn ska jag plåta deras annonser ute i stan. Det lär också bli en rätt lång dag..det finns hur många som helst. Inte för att jag behöver fota alla men så många som möjligt lär ju vara bra..

Hittade den. Här är en länk till Resumes hemsida. Kolla in Norwegians annonser men framför allt deras reklamfilm!

http://www.resume.se/nyheter/2008/04/14/fredrik-lindstrom-hjalper-/index.xml

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0