Andy Warhol and Pirates

Vi ska gå härifrån vid 11:30 till moderna museet så jag hoppas solen kommer fram mer snart så att vi kan få en varm promad dit. :) Efter vi kollat på utställningen ska vi även sätta oss vid våra bokade bord där och äta lunch. :) Blir nog trevligt och kul.

Det ska faktiskt vara sol idag och 9+ grader så kom igen nuu. Det här har jag nog aldrig sagt och kommer nog aldrig säga igen men jag längtar faktiskt till måndag. För då ska de bli 13+ med stor sol enligt dagens väderprognos i punkt se. Hoppas hoppas hoppas. Och sen kan det bara bli bättre tycker jag. :) Sol och värme åt folket! Sommarkläder åt folket!

I tisdags gjorde min älskling något oväntat och knasigt. Han har väl nu typ köpt 30 filmer bara den senaste månaden. Och bra filmer dessutom. :) Men i tisdags när han satt och kollade in cdon.com så måste han såklart beställa typ tio stycken till. Och tre av dem är mina. Mina absoluta favorit filmer. Ni vet vilka de är. Mina pirates filmer. Triologi boxen. Den boxen jag önskade mig i julklapp och i födelsedagspresent men som ingen köpt. Då gjorde han det nu. Han vet hur mycket jag vill ha den. Jag vet inte om jag kan ta emot den. När han sa det blev jag liksom chockad. Det känns konstigt att äntligen få de filmerna. Efter så långt tjatande och önskade och drömmande. Jag älskar de filmerna. Jag älskar dem.

image565

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0