About me

Fick en himla rolig uppgift i morse av Jocke här på volt. Ska leta efter vägg-rekvisita på nätet till reklamfilmen de ska spela in tors-fre. Alltså tavlor och foton. Ska även skriva och rita för hand som ska likna arkitektblad på A4 och A3 som ska finnas med i filmen, på väggarna. Kul om det syns i filmen. :P Inte för att någon kommer att veta att jag gjort dem men ändå. :P Några som jag berättar det för i alla fall. :) Haha, ingen stor grej men ändåå..för mig är det alltid nått att vara mallig över. ^^

Helgens bravader då?
Vi hade jättekul i fredags faktiskt, modevisningen gick jättebra och shit var kul det var. :) Jag slog mitt mål i att ha större hår än Linus och fick samtidigt gå på en "catwalk" som var mer en röda matta nedanför scenen med hög musik och applåder. Inte illa. Vilken känsla det var. :)
Kommer nog upp bilder på mig och syrran här sen så ni får se hur galna vi såg ut. ;P
Efter den andra modevisningen och typ 7:e gången på catwalken var det slut och vi började städa. Behövde dock inte vara där så länge innan allt var färdig städat eftersom att vi var så många. Då var det utgång som gällde. :) Jag, Linus, Mickan, Micke och några av syrrans tjejkompisar drog till Dovas för årets snabbaste förkrök med shots och öl och sen vidare till Huset vid gamla stan som vi hade höga förväntningar på. Kom in innan halv elva och därmed fri entré. Kanon. Och visst var det bra! Riktigt bra faktiskt! Hur bra priser som helst under Happy Hour, hur bra lokal som helst, stort, typ 3-4 barer och lika många dansgolv. En liten utegård för rökarna, alltså inte så kallt eftersom att området var skyddat från vindar av höga hus. Och sist men inte minst, hur trevliga vakter som helst. :) Great! Dit måste vi igen! Finns en bild på mig och killen där ifrån också som kommer upp här sen. :)
Runt två-tiden skulle jag tro drog vi fyra mot donken och hem med nattbussen strax där efter. På den träffade jag flera roliga prickar man inte sett på länge och vissa man sett..på länge. :P Typ som kusinen och Janina. Men med Janina var Ellen och henne hade jag inte träffat sen vi började praktiken så det var kul. :) Satt och snackade med dem hela hemresan. :)

Eh..ja lördagen blev lugn, jag var hemma hos älsklingen och tog det lugnt med honom. Myskväll med pizza och Corpse Bride och ännu senare chips och dip med Jurassic Park 3. Nu har vi sett alla. :P

Söndagen blev lika lugn och mysig. :) Lagade en fantastisk god middag på kvällen som bestod av klyft potatis, schnitzlar, vitlöksbröd och bea sås. Mumma. Tror Linus fick en mat-orgasm undet tiden typ. Det enda man hörde från hans sida av bordet under middagen var vrål. Det spelade ingen roll vad jag sa eller frågade, fick alltid responsen: "Åååhh!" "Vad gooottt, ååh!!" "Mmmm!!" Hm, kanske överdrev en smula. Men ja, det var gott. ^^, Måste säga, vi lyckades med klyftpotatisarna, mest tack vare mig med inspiration från Jamie Oliver. ;D Jaaa, visst.

Var tvungen att ta en bild såklart men kan inte rotera den i rätt läge på den här datorn. Suck, kanske lägger upp den sen eller en annan dag.

Kollade på A Beutiful Mind innan vi somnade. Den var himla bra men kan våga påstå liite seg i början.
Nej, nu ska jag jobba vidare fram till lunchen. 10 min kvar. Mycket jag hinner göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0