More, more, more!

Hej igen!

Denna gång tog det iaf inte en vecka innan jag skrev igen.. snarare en och en halvtimma.. ;D
Men jag ville ju berätta om den händelserika söndagen jag och älsklingen hade i helgen..
Jo, det började med att syrran och micke (hennes pöjk) väcker oss genom att knacka på min dörr och frågor om Linus och jag också ska ha pizza.. Pizza till frukost? Det har man ju bara drömt om? Eller hur var det Linus, haha ;P
Men vi var på..även om vi inte var lika hungriga som de..blev till att dela på en hawaii..smarr!
Dagen fortsätter i vanlig anda med en film och slapp i soffhörnet. Efter det bestämmer vi oss för att åka hem till killen för att bla. hämta och byta kläder..en hamburgare med bröd passade vi också på att trycka i oss. Haha, nyttig kost denna dag.. men nog om det, vi står och väntar på bussen från mig och vi väntar..och väntar.. ca tio minuter senare kommer bussen och då inser vi att vi redan har missat bussen från stationen som går till Linus.. En halvtimme senare skulle nästa komma.. Och regnet vräker ner... =/ Vad gör vi nu? Jo, Linus ringer sin käre mor och ber om hämtning, så snäll och gullig som hon är kommer hon..men stannar typ 20-30 meter ifrån oss...vad nu? Han ringer och kollar..punktering..haha, skoja inte! Skratta eller gråta frågar Linus.. Jag skrattar :P Jo, högra framdäcket var platt! Vad kan ytterligare gå snett nu? Jag får sätta mig i bilen medans älsklingen byter däck i ösregn och Görel håller paraplyt över honom för att han inte ska bli överdivet blöt.. Det hjälpte nog inte så mycket :P
Så mycket för att vara snäll och hämta oss.. Det var väl en rolig dag.. ;D



Var ju bara tvungen att skriva det där.. :P
Aja, här kmr en bild på älskling och mig från Rock&Blues "festivalen" som jag hittade på syrrans bilddagbok.. :)



Puss! <3



Och några bilder från i lördags som jag lovade.. :P



Wtf, vad gör jag? :S Aja, den bjuder jag på.. Diana, varför blundar du när du skrattar? Haha ;D

Det var det..ikväll är det dans igen..weii :D
Måste föresten bara tillägga det här med lokaltrafik på mornarna, fyfan vad jag längtar till den dag då jag har körkort.. Imorse tog jag 08:02 tåget från rotebro.. Jag har ändå åkt tåg mycket i mina dar :P men det här var det värsta jag varit med om, det slår ju nästan bussarna från skolan! (nästan!) Det var hysteri, ett tiotal personer kom inte ens på tåget, kunde ha varit ett tjugotal också, svårt att säga, ja vad jag vet mellan stationerna rotebro och sollentuna iaf..galet, det var varmt och äckligt! Jag fick väl springa fram till en av de sista vagnarna för att komma med..usch vad trångt det var! När jag trycker mig ur tåget ser jag folk springa fram och tillbaka mellan vagnarna..någon skriker "Stockholms lokaltrafik!" Nej, det var hysteriskt..

Det var allt. Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0