Därför är den här dagen speciell..

För att jag och min älskling har en månad! :D Hihi, mys :) Så lycklig över att du vill vara med mig, njuter av varje minut, tacksam för varje sekund, puss på dig sötnos! :)

Får se vad vi hittar på ikväll men det blir en god middag här hemma iaf..tacos ;D my favorite!
Mötte älskling nyss...han hade en ros med sig..så himla underbar! :) Tack. <3

Dagen har varit bra..ingen skola..eget arbete på projektarbetet...kollade på två filmer hemma hos Sofie som har med min grupps projektarbete att göra..mys med filmer, kladdkaka, muffins och tjejerna..haha, inte arbete för mig men filmerna handlade ju om det vi använder i vårt projektarbete.. Nazism.. Amerikan History X och This is England... de var bra.. hade glömt bort att jag hade sett Amerikan History X men det var ju ett tag sen..den är ju så bra! This is England var också helt okej..går tydligen på bio nu.

Nu ska jag vara med min pojk..hörs senare i helgen!
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0