Check it out!

I fredags blev det en mysig hemmakväll :) Tacomiddag som sagt och sen bara slapp framför tv:n.. ;D I lördags blev det lite annat.. middag hemma hos Åström med plankstek, yummi! :D och lite drinkar..bild på den mest lyckade här..









Vi mixade ihop is, sprite, frysta hallon och blådär och blandade det med Bacardi Raspberry..var faktiskt jättegod. :)
Blev btw en jättetrevlig kväll med en del härliga skratt! ;D

Igår tog vi det lugnt också..drog hem till mig sådär vid halv sex tiden, svängde in på Kom på pris extra och köpte nachochips och guacamole till kvällen och Shake 'n bake på Vivo vid rotebro station..jag hade choklad-muffins-abstinens! :P Blev faktiskt jättelyckat, så goda så.. :) Bilder på våra skapelser kan ni se på älsklingens blogg..när han lägger upp bilderna så att säga..kan ju ta sin lilla tid det med. :P

Idag ska jag nog vara med killen med men får inte glömma att plugga också..har psykologiprov på torsdag..och ska ha läst klart Doktor Glas då..redovisnings-prov på den då också..trååk.

Nu ska jag surfa vidare. Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0