..and she's dancing like she's never danced before!

http://www.youtube.com/watch?v=2edOMRen7gQ 

Flashdance.. love this scene :)

Ja, ikväll är det dansen som gäller igen.. kul :D Så skönt att den äntligen har börjat.. :) Har verkligen saknat den under sommarlovet..men nu är man igång igen.. Love it! :D

Nu sitter jag och väntar på att första lektionen ska ta slut..hade ju novellanalys prov i morse och jag var med i den första gruppen som hade provet mellan 8:20-8:50.. Tror det gick rätt bra.. Sitter nu och väntar på  mina "gruppmedlemmar" från mediekommunikationen.. :P Vi ska åka någonstans på håltimma(r)n(a) efter första lektionen som slutar 10:10 och göra en uppgift vi fått.. Kul, kul.. Har hål ända till min sista lektion som börjar tre.. Jippi!

Läser Doktor Glas av Hjalmar Söderberg.. den är lite småknepig.. men börjar äntligen att komma in i den hyffsat iaf.. Har räknat ut att jag måste läsa ca 60 sidor per vecka om jag ska hinna läsa klart den till vecka 39..just nu är jag på sida 72..imorn ska jag vara på sida 120 om jag inte vill tillbringa ögonen i boken hela helgen, hmm.. läs på :P
Nej, jag hinner väl läsa ganska mycket iof om vi åker buss till dansen idag..annars får jag läsa innan jag nannar ikväll :P

Oh well, inte mycket att skriva om.. 
Var med Linus igår :) Vi gjorde tacos..nammi nam nam :D 
Blev lite besviken på vädret igår dock, det skulle visst ha varit solsken hela dan med mycket värme...yeah right. Fick iof en kort stund lycka av solens existens när jag var påväg hem..satt och väntade på 520..åh, det värmde så gott där inne i busskuren där vinden inte fick komma in..slöt ögonen och drömde mig bort..vill tillbaka till värmen! Sen kom nått stort och rött körande..parkerade framför mig och därav blockerade solens strålar..(suck) och jag måste lämna min varma plats och hoppa på bussen.. När bussen stannat och jag kliver av går solen i moln och ca en timma senare var regnet igång igen..så mycket för den väderprognosen.. Tack!


Nu ska jag fortsätta läsa lite..hörs någon annan dag!
/ S




Kommentarer
Postat av: Mickispickis

Filmklippet var ju inte så bra som jag trodde! =( det var ju bara massa insomningar på hennes röv typ.. SUCK ! :P Om man söker på Flashdance: She's a Maniac på yotube kommer det upp massa massa saker ju!
Pusspuss! see yah! <3

2007-09-14 @ 14:53:26
Postat av: Sabina

Äh! Bara 6 inzoomningar ju. :P

2007-09-19 @ 18:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0