Vi hade sex..

..stycken husdjur när jag tittade sist.. :P

Tycker att fler borde läsa min blogg och därför valde jag en mer intressant rubrik för att fler ska kika, ska titta om de fungerar sen så får vi reda på egentligen hur sexfixerade vi är, haha :D Vad rolig jag är. :P

Igår var jag med älsklingen och tog det lugnt..vi lagade chicken bits, ris och sötsura wokgrönsaker, mumma :)

Idag är det torsdag, första dagen på veckan som jag går heldag, börjar 8:20 och slutar 16:00..tungt, :P jag borde egentligen inte klaga men eftersom att jag har sovmornar de första tre dagarna i veckan får jag aldrig riktigt in någon rutin.. ska jag plugga och iväg och dansa sen också.

Har funderat lite över en grej.. Hur kan det vara så att vissa dagar går det hur fort som helst att fixa i ordning sig, även om man duschar och andra dagar får man stressa arslet av sig även om man inte duschar..

Jag t.ex. går alltid upp så att jag har en timma på mig men ändå så får jag stressa vissa dagar och andra hinner jag t.o.m. duscha och tvätta håret!?

Jag tror att det här kan vara anledningen till en typiskt stressmorgon:
7:30 - går upp ur sängen..låångsaamt..till toaletten..
7:42 - kvar på toaletten..somnat?
7:46 - tänka ut vad jag ska ha på mig..
8:03 - klär på mig för femte gången och har bestämt dagens outfit..
8:07 - sminka mig, sätta i linserna och borsta håret..
8:18 - tänka ut vad jag ska äta till frukost..
8:25 - äta frukost.. (gå senast om 8 min!)
8:30 - hinner inte äta upp eller borsta tänderna, bara att välja..tänker en stund..
8:33 - (måste gå!) Springer fram och tillbaka för att göra "det sista" innan jag måste dra..
8:35 - springer till bussen som går 8:37.. och hinner!

så..vad jag har kommit fram till är alltså att: Jag ska sluta tänka så mycket på mornarna, jag ska bara göra det jag ska göra och skita i allt annat! Planera mera! åh vad fint det lät.. :P

Nej, nu ska jag göra annat..snart börjar lektionen..Hörs sen eller en annan dag..Mors!

Kommentarer
Postat av: L

Men va fan, vi hade ju faktiskt sex...

...stycken TV aparater totalt inom familjen, två står i källaren! är det ett lyx problem?

2007-10-18 @ 13:08:00
URL: http://denois.nu
Postat av: Sabina

Haha,
det ÄR ett lyxproblem.. ;D

2007-10-18 @ 13:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0