Så sant som det är sagt?

Jo det var rätt många som kollade in mitt blogginlägg igår..inte rekordmånga men siffran höjdes ett bra tal efter publicering iaf. ;D precis som jag trodde.. eller förutspådde. Haha, najs. ;P

Idag blir det utgång med älsklingen och lite annat folk.. kul :) till Claras närmare bestämt tror jag det blev..
I helgen annars blir det nog mest plugg för mig. =/ har nämnligen psykologiprov på tisdag. Tror Linus också nämnde något om att baka bullar på lördag. ;D

Snart är det lunch..jag är hungrig. Hoppas det blir något gott..det luktar fisk i korridoren men man vet ju aldrig. Får hoppas på det bästa helt enkelt.

I helgen blir det äntligen färgning av mitt hår iaf..haft annat att göra i veckan så det har inte blivit av, men nu så ska det. :) Drömde t.o.m inatt att jag gjorde det..haha, kan jag vara så rädd för att det ska misslyckas? Kanske..men i drömmen blev det skitbra iaf så jag hoppas på det bästa. ;)

På söndag är det en speciell dag också. Jag och min älskling har 2 månader. :) Haha, länge sen det var 2 månader..låter så himla kort men ändå tycker jag att det gått så fort..känns som om det var igår jag tänkte på dig i hemlighet killen. Du är den underbaraste och mest fantastiska människa jag träffat. Tack för att du är du. Ser fram emot ett helt liv med dig och lite till. <3


image202

Kommentarer
Postat av: Sabina

Nu ska jag göra som Linus gör, skriva en kommentar till sina egna inlägg men tyckte det behövdes här.

Sabina, ojoj nu ger du killen kalla fötter..att redan använda orden "Ser fram emot ett helt liv med dig.." är väl ändå lite för mkt? Går lite för snabbt nu, don't you think?

Kändes att jag behövde skriva det innan älsklingen skrev nått om det. Hah! :D

2007-10-19 @ 11:14:40
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se
Postat av: Linus

Killen får inte kalla fötter för han har strumpor på sig, och Linus vill faktiskt vara med dig för alltid, och han ser verkligen fram emot det! Älskar dig baby! :)

2007-10-19 @ 12:30:51
URL: http://denois.nu
Postat av: Sabina

hihi, jasså..vad mysigt :)

Puss på dig!

2007-10-19 @ 14:51:16
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0