Så det så

Och så bilderna från helgens äventyr..

På tåget mot Södertälje centrum..
 

Mickes present från mig och Linus :D (2 ciggpaket)
Oj, vad överaskande glad han blev, hah!


Inne på O'Learys..den bjuder vi på. ;P
 

Dagen efter när jag och killen satt i Mickes soffa hoppade hans katt Ozzy upp bredvid Linus och några sekunder senare såg det ut såhär..naaw, vilken goskatt det är! :) Hans nos piper så roligt också..haha 


Påväg hem..långt hemifrån.. :P


Det var det..just nu är jag hos älsklingen och väntar på att han ska komma ut ur duschen så att vi kan lägga oss och slappa framför tv:n resten av kvällen..som om vi inte annars brukar göra det, haha men som jag sett i många andra blogginlägg ikväll så står det tydligen mellan filmerna Dude where´s my car? och Moulin rouge.. Får se vilken det blir för oss.. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: mickispickis

Moulin rouge!! :)

2007-10-17 @ 08:05:22
Postat av: Sabina

Jasså du tittade på den du...vi tittade på Dude where's my car.. :P alltid lika rolig..

2007-10-17 @ 12:39:08
Postat av: Anonym

ja bra val av film...dude e en favorit..har den på dvd...puss o kram

2007-10-17 @ 19:41:18
Postat av: Sabina

Ja den är himla underhållande ;D
Jasså, skulle också vilja ha den på dvd.

2007-10-18 @ 11:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0