No work?

Nej, det ser inte ut som att det blir något jobba för mig och syrran i veckan..suck, jag som behövde pengarna! Lite smått irriterad på morsans kollegor eller vilka de nu är som erbjuder oss jobb, vill ha hjälp, får hjälp men sen bara skiter i att fixa det..helloo?! Aja, får hoppas på att det fixar nått iaf..Lön för måndag och tisdag är ju redan långt borta men man kan ju alltid hoppas på att man får jobba imorn, torsdag och fredag iaf..Trodde väl aldrig att jag skulle vara så desperat efter att få jobba..But I am!

Jackan är forfarande till salu så alla vet det. Men om jag inte berättar något annat så är den fortfarande det. Skriver alltså när den är såld. Det är en röd Everest i stl 38, i mycket bra skick! Billigt pris är det också. ;)
Kolla gärna in länken nedan. :)

>>>  http://www.blocket.se/vi/13898158.htm?ca=11_s  <<<

Som jag skrev till Simone nyss på msn som sitter och pluggar..och som jag också egentlien ska göra..ska snaaart börja på två arbeten/uppgifter...laater! Vi har lov, eller har jag missat något? Vad spelar det för roll egentligen? Okej, vi slipper faktiskt vara i skolan på hela fem dagar men vi har fan lika mycket att göra ändå! Är detta rättvist? Jag bara undrar.. Varför kalla det lov? Okej, småungarna i grundskolan har nog inget att göra över loven iof.. Nu längtar jag tillbaka sådär igen..ååh, jag vill vara ett barn igen!

Nåja..i helgen har jag bara slappat med älsklingen, åh, vad det behövs ibland! :) Vi har spenderat mycket tid framför tv:n..ätit chips och dip, och godis, mera chip och dip..och godis..och chips.. :D Är man en gottegris så är man, right? :P Hyrde två filmer igår, Adrift och Music and Lyrics, båda var bra men jag föredrar komedier så Music and Lyrics var mer i min smak och dessutom brukar filmer med Hugh Grant eller Drew Barrymore vara bra. :)

image219


Nu ska jag hitta nått vettigt att göra..kommer nog på något snart.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0