Min moster

Detta inlägg är tillägnat min moster.

Tack för kommentaren. Den värmde. Jag blev rörd och glad. Jag längtar också tillbaka till den tiden då jag kunde krypa upp hos dig. Men det bästa är att jag fortfarande vet att jag kan göra det. Jag vet att du alltid kommer att finnas hos mig och jag kan alltid prata med dig och komma till dig. Du finns där för mig och syrran som ingen annan gör. Du är bäst. Vet inte vad jag och syster skulle göra utan dig. Du kommer alltid vara mer för oss än bara en moster. Du är en bästa kompis och syster till oss också. Så nära står du oss.
Visst tycks tiden gå fort men så länge vi har varandra är jag inte orolig.

Jag älskar dig. Tack för att du finns.


Kommentarer
Postat av: Moster Lipsill

Världens bäst Bina..nu får du mig att gråta!
Älskar dig som om du vore min egen...
Pussar o kramar Anna

2007-10-08 @ 21:43:15
Postat av: Sabina

tihi, förlåt..eller vad jag nu ska säga..kände bara att jag var tvungen att skriva om dig. :)
Kärlek!

2007-10-09 @ 19:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0