Intresserad av en Everest jacka?

Hey you,
idag är det en jobbig måndag, en måndag jag egentligen borde plugga arslet av mig istället för att sitta här men jag orkar inte, jag har inte det minsta lilla engagemanget i mig just nu..jag vet att jag måste plugga, har psykologiprov imorn men det får bli senare..usch, vad jag hatar mig själv när jag skjuter fram saker jag måste göra. Men så blir det ibland.

Fredagen blev inte riktigt vad jag och älsklingen hade tänkt oss..vi drog in vid nio tiden till stan med lite annat folk, det skulle bli Claras..efter 20 min i kön och typ 1 meter från entrén ångrar någon sig och alla lämnar kön...10 min och mindre taggade senare är vi utanför Soft och står i ännu en kö en stund..efter det står vi i en till kö till garderoben och sedan i säkert ytterligare 10 min framför baren för att få sin första dricka..vid den här tiden är väl både jag och Linus så otaggade som man kan bli...eller mest jag. Snacka om mycket folk på så liten yta! Gah! Så.. vi dricker upp och meddelar de andra att vi åker hem, haha, vilken kväll! oh, yeah. ;D Nej, inte så lyckad kanske men det gjorde inget..får göra om det en annan gång helt enkelt.
H&M kläderna behöll jag föresten.. Det var iaf lyckat. ;P

Lördagen blev lugn..vi bakade ca 40 kanelbullar och käkade pizza hos älsklingen.. :) Mys! (Bilder på våra fina skapelser kommer ;P)
Söndagen när jag och snuttis hade 2 månader tillbringade vi hemma hos mig och den blev också rätt lugn..innehöll inget pluggande som man skulle kunna tro, eller hoppats på?! Åkte till Coop för att köpa lite soff-snacks och tittade på Spanglish som gick klockan nio.. :)

Idag har min dag varit så intressant och spännande så..var på en lektion i skolan och sen hos tandläkaren, woho! Inte särskilt nödvändigt enligt mig eftersom att de inte ens röntgade! De ska de tydligen göra om några månader istället...och här går man från skolan och allt. Drygt!

Nej, nu hinner jag inte skriva mer, ska möta älsklingen som kommer med tåget för att åka hem till honom. :)
Btw, har lagt ut min röda Everest jacka på blocket om någon är intresserad!

Nu måste jag springaaa, Hejhej!

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-10-23 @ 19:45:49
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0