H&M chaos and makeover

Ja, det kan man väl kalla det, när säkert 200 pers står i en lång kö och hoppas på att vara en av de första hundra som kommer innan för dörrarna för att få en presentkort på 200 spänn när H&M klockan 11 idag öppnade en ny butik i gallerian på Hamngatan. Kaos! Jag var en av dem och som många andra fick jag inte ett presentkort, tyvärr. :( Men försöka går ju.

Jackan blev föresten inte såld igår, tjejen som skulle komma hörde aldrig av sig och hon ringde från ett hemligt nummer. Oseriösa köpare.. Så jackan är fortfarande till salu med andra ord!

Nu vill jag lägga in lite bilder från helgen för att lätta upp stämningen.. :)

image211


Jag har slutat men ville bara blogga lite innan jag drog hem, har inte photoshop på datorn hemma för tillfället och då måste jag fixa det här. :P Åh, blev mycket godis kvar från igår, ska nog lägga mig i soffan och gluffsa i mig när jag kommer hem..bara slappa tills senare ikväll då det bär av för dansträning..det har jag gjort mig välförtjänt av tycker jag.. :) Imorgon är det fredag, sköönt! Lov nästa vecka också, super! Fast jag ska ju jobba.. Men det har också sina fördelar det med, money, money, money! :)

Slänger in en eller två egobilder medans jag ändå håller på..en från igår och en från imorse. ;P




Nu ska jag röra mig hem, hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: E

Den till höger allra längst ner - jättesöt! :)

2007-10-25 @ 22:28:07
Postat av: Sabina

Åh, tack så mkt. :)

2007-10-28 @ 13:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0