En ledig dag..

Ja, idag är jag ledig...hur skönt som helst..eller egentligen är jag inte ledig, jag har en lektion mellan tre och fyra..det tar längre tid att faktiskt ta mig till och från skolan än vad jag kommer att vara där idag så jag struntade i det..oups! Men tyckte jag nästan kunde unna mig det..första skolkningen i höst..haha, så dålig på det.. Kan man vara dålig på att skolka? Haha, jepp jag kan.. jag tror att det är bra? :P

Hur som helst..min helg gick till så att jag och älskligen tog det lugnt i fredags med lite chips och dip..några kexchoklad köpte vi också..haha, svullon..that's us ;D vi åt faktiskt inte upp allt, det var kvar till gårdagen med.. ;)

Lördagen var mindre lugn..strax efter ett var jag hos syrran på plas hos farsan..där var det öppet hus för deras bröllopsfest...mycket trevligt.. :) men vid fyra tiden var jag och syrran tvugna att gå eftersom att vi hade andra tider att passa någon annan stans...mickan skulle på överasknings-maskerad-fest och jag skulle på en 50 års skiva med Linus familj.. :) Jag hade rätt tur om jag säger så..vad är oddsen att farmor skulle till rotsunda där Linus bor? Så var det iaf..farmor blev hämtat av sin väninna hos farsan eftersom att de skulle på nån tjejmiddag och det var ju bara för mig att hänga på hela vägen, kunde inte bli bättre ju ;D
Så jag var hos killen strax efter fyra och tog sen en taxi ca en timma senare för att gå på 50 års skiva i Viby..och vilket hålligång det var! Mycket, mycket trevligt :D Sen kan man ju tycka att det blev en eller annan shot för mycket..eller nått annat.. haha mådde som jag förtjänade igår om jag säger så.. men jag hade iaf jättekul där.. :)

Igår var vi här och tog det lugnt..jag kunde väl inte göra annat.. :P Jag somnade framför tv:n som vanligt.. :P
Och nu sitter jag här och väntar på att min Linus ska ringa...han är nämnligen på en utbildning på det nya jobbet..hoppas allt går/gått bra.. :) vi ska väl träffas senare men nu tänkte jag hoppa i duschen..

Bilderna från i lördags har jag inte lagt upp än men det kommer!
Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0