Don't blame me!

Jag ursäktar än en gång att jag skriver så sällan, snart en vecka sen..men jag har inte tid helt enkelt :P pojken tar upp all tid med mig så ni får skylla på honom.. ;)

Så, vad har hänt sen sist?
Hmm, jag skrev i fredags..ja, det har väl inte hänt så jätte mycket faktiskt, älsklingen och jag tog det mest lugnt hela helgen men mysiga godis och chips kvällar och sköna promenader :)
I måndags drog vi in till stan för att jag skulle klippa mig, var bara tvungen eftersom att det var fotografering i tisdags för klassen..jippi, alltid lika kul. Inte. Men men morsan, farsan och alla andra mor- och farföräldrar blir ju ändå alltid lika nöjda.. skulle egentligen inte spela någon roll hur man såg ur. Kunde lika gärna komma med turban. Haha, nej kanske lite överdrivet. Jag med turban? Undrar hur det skulle sett ut...sexigt värre. ;)
How ever..jag blev nöjd..vad tycker ni?



Investerade också i en ny tunika som jag har på bilden och ett nytt armband.. :)
Annars i veckan har jag spenderat min tid med att vara med älsklingen och plugga lite..
Igår gjorde vi något jättegott till middag..det var extrapris på lövbiffen.. Potatisklyftor med vitlöksbröd, lövbiff med smält vitlöksost i (mycket vitlök :P) och sallad.. Mumma! Har en bild också..visst är det lite lyxigt för en vardag? ;)

image186


Idag är det dans igen och det ser jag fram emot.. :) I morgon vet jag inte riktigt vad som händer men på lördag blir det full rulle..först ska jag och syrran vara hos farsan i Bromma på bröllopsfest och senare ska jag tillbaka till rotebro nästan..ska till Viby på en 50-års skiva med Linus family.. :) Vet inte om jag hinner vara där till fem som de andra men det får bli som det blir.. Lite stressigt kanske men det blir säkert kul också. :)

Nu ska jag gå på lunch..
Pussohej!

Kommentarer
Postat av: L

Hämnden är ljuv eller? Det där var väl en ruggig bild på mig...usch på dig älskling ;)
<3

2007-10-04 @ 12:35:29
URL: http://denois.nu
Postat av: S

Haha, nej jag ville inte hämnas..du är ju så söt på den bilden :D Men om du nu tyckte att den inte var så bra så är vi kvitt nu ;D
Puss på dig L! <3

2007-10-04 @ 13:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0