Bilderna från helgen

Idag har det varit z-dag...fast själv går man ju i trean och har projektarbete så jag och diana har suttit framför datorerna här i skolan hela dan och arbetat med det..jag har gjort en hel del annat också som tagit en himla tid men det blev klart iaf..alla bilderna från i helgen i två olika kollage.

Annars i veckan då? Jo..jag har varit med älsklingen såklart som vanligt och inte mycket mer.. :P Igår var jag mer eller mindre ledig också eftersom att jag och min media kommuniaktions grupp var ute på studiebesök på en reklambyrå..intressant och se hur de jobbade..
Idag är det torsdag igen, tiden går så fort, och imorn är det fredag.. :) Minns inte om det var fredag eller lördag jag och pojken skulle med och fira Mickes 20-årsdag som han hade igår..men nått blir det säkert..annars inte mkt bestämt. Kom nu på också att jag glömde gratta honom...pinsamt. Fan jag sa ju och tänkte det flera ggr igår...och så glömde jag ändå. Typiskt. Men han kan få ett grattis här iaf...GRATTIS MICKE! i efterskott... =/ Hoppas du hade en underbar dag med mycket prestenter! ;D Nåväl.. idag är det dans... :)  Imorn börjar jag 8:20 och slutar 10:10, inte mycket att klaga över.. :P Ska luncha med älskling imorn också inne i stan så han får lite omväxling från jobbet med sällskap till lurre :)

Här kommer bilderna från pappas och Kickis bröllopsfest i lördags :)
Personerna på bilderna är jag, Mickan, Rebecka, Rebeckas kille och farmor.. :)

image188


Och här är de underbara bilderna från Yvonnes 50 års skiva ;D


image189


Oj, vad klockan for iväg..nu måste jag hem.. Första översittar tiden för i höst.. :P
Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0