We are pirates, arrgh!

Jag och min älskling kollade på Pirates of the Caribbean - At World's End igår :D Inte sett den efter premiären så det var väl dags igen :D och älsklingen som var så duktig att köpa den bara en vecka efter att den kommit ut i butkerna, jag ska ju självklart också köpa den, boxen t.o.m men just nu är det liite tajt om pengar eftersom att vi börjar närma oss julafton..julklappar för hela slanten! Det är lite tråkigt att jag får vänta med mina behov men det är kul att köpa klappar också :) hade en smygstart igår..var på stinsen med syrran och micke, vi shoppade lite, hittade hela tre små julklappar till min snutt.. :)

Och eftersom att killen nyligen fått sin efterlängtade lön slog vi på stort igår, haha :D Först en pizza för Linus och en skjnksallad för mig och efter det, det här :D Frossa!

image305
image306
Älskade piratfilm, du gör mitt liv värt att leva, haha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0