Städ-abstinens

Jepp, tro det eller ej. Jag kan verkligen få städabstinens ibland! Blä, kolla vad admmigt, usch..ska bara torka av.. och så är jag igång! Jag började städa badrummet och det var endast det jag tänkte göra men det slutar såklart med att jag dammsuger hela huset..aja, nu är det rent i alla fall och morsan lär ju bli glad som vanligt av mina städmanier. :P

Fan, jag hann ju inte skicka jackan igår..aja, får göra det ikväll eller senare i helgen..

Och vad händer i helgen då?
Jo, just nu sitter jag och väntar på att älsklingen och vi ska väl bara vara här och ta det lugnt ikväl, säkert titta på någon film..fredagsmys, hehe :) I morgonkväll ska vi till Linus kompis som har inflyttningsfest..blir nog kul. :) Och på söndag? Jaa, det blir väl en vanlig trög söndag som alltid. :)

På måndag börjar period 2 i skolan. Trögt, förlorar en sovmorgon.

Nu kommer L snart, Hejsvej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0