Sounds from the sixties..

Åt en ägg-frukost för en stund sen... Ägg-frukost? Vad är det? Jo..en frukost som innehåller många ägg såklart. :P (Vad annars?) Nej men jag åt två äggmackor och ett ägg i en ägg-kopp. :) Smarrigt...och ett glas varm choklad. :)

Just nu sitter jag och lyssnar på 60-talsmusik..frekvensen på radion i köket är tydligen på 107,1 Vinyl..rätt bra musik får jag säga..man blir glad av det men det är väl inte så konstigt eftersom att det heter "det glada 60-talet". :)

Nyss spelades..



Blir man inte glad eller vadå? :D

Glömde berätta att i torsdags på dansen bestämde vi klädsel till uppvisningen den andra december..tror inte att jag talade om förra veckan vad jag ska vara i koreografin i dansen..en marionettdocka! Så kul! :P Ni vet en sån där med trådar i armar och ben? Som pinoccio! Fast han har ju inga trådar men det ska ju inte vi heller ha. :P Eller hälften av gruppen är dockor och hälften är "ledarna" av dockorna. :P Hur som helst..i torsdags när vi bestämde klädsel kom bvi fram till att vi såklart ska ha kläder som en marionettdocka! Och sminka oss som dem, haha det kommer se så kul ut. :D Våra "ledare" ska mer klä ut sig som en professor och ha vita rockar med tuffsigt hår, kanske lite skitiga i ansiktet..de ska få liv i oss och något går fel.. ;D har aldrig "klätt ut" mig så mycket till en dansuppvisning förut, det kommer blir jättekul, längtar! :D

Ikväll blir det ju fest.. :) vet inte vad jag ska ha på mig än men det löser nog sig..Diana ska komma hit lite senare så fixar vi oss här innan vi drar.. :) Linus möter vi på vägen, han slutar ju fem idag så han får fixa sig hemma.. :P Blir nog kul. :)

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0