Snöstrom?

Det sägs att det ska komma snö ikväll, inatt eller imorgon, riktigt mycket, enligt aftonbladet. I Härjedalen har det redan kommit tre decimeter de senaste dygnet. Här får vi i alla fall räkna med regn och rusk, :P alltså mycket blåst! Burr! Och jag som inte har en vinterhacka än.. =/ förutom den som jag ska sälja, som fortfarande ligger uppe på blocket btw.. Fått väldigt många mejl om intresse för jackan men ingen som gått hrla vägen ännu...trist. Ska i alla fall köpa nya vinterskor i eftermiddag hade jag tänkt. :) Om jag inte hittar några i väsby centrum blir det nog ett vidare sökande efter skorna senare i helgen..måste ju ha ett par, nu!
Slutar tjugo i två...alltid lika skönt på fredagar när man är trött. :) Tänkte först åka hem och senare till väsby c för att överraska killen där han står och jobbar, som egentligen tror att jag ska åka till honom när han är påväg hem, tihi, hoppas att han inte läser detta nu innan jag kommer för då blir det ju ingen överraskning.. :P


image255



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0