Sista träningen inför uppvisningen...

Jaa, det är sant! Det är torsdag idag och sista dansträningen innan uppvisningen på söndag (första advent)! Gaaah! Det har ju gått jättefort ju! Faan tänk om jag gör bort mig..=/ nej, jag förstår inte mig själv ibland..jag har gjort bort mig en enda gång på alla de olika uppvisningar jag haft i olika aulor, lokaler, hotell, centrum osv. under mina 8 års tid som dansare. (Det är fult att skryta, haha) och ändå tror jag varje gång att jag ska göra bort mig...en gång har det hänt..haha, tappade en sko då föresten..inte kul. Men jag satte på den igen och fortsatte. :P Men att tro att man ska göra bort sig inför en redovisning, ett framförande eller uppvisning av något slag är väl mänskligt. Om man inte är nervös inför sin prestation så borde man ju inte tycka att det man ska göra är kul eller ens vilja göra det bra. Så är det väl.. Men på söndag gäller det! :D Åh, vad kul det ska bli! Ska lägga in bilder sen. Kommer ju se så kul ut och så "not me". :)

Får se till att inte dricka för mycket på lördagskvällen bara..då är det ju Bobos som gäller igen men denna gång är det Julfest :P och istället för Moose Brothers spelar morbror och gubbarna i sitt andra band, Tomterockers ;D Minns faktiskt inte när jag såg Tomterockers live senast..tror bara morsan brukar spela dem i cd-spelaren sådär kring jul.. :P Covers på olika rockklassiker..texterna är mer juliga så att säga.. men bra ;D Kanske inte ens har sett dem live..hmm, isf ska det blir extra kul att göra det. :) Ska dit med i princip hela familjen, inte småsyskonen men t.o.m mormor ska dit, ja ni ser rätt, mormor ska rocka på lördg, haha ;D Och Linus familj ska med denna gång, extra kul tycker jag. Trivs så bra med de filurerna, hah :) Bilder från det kommer såklart också senare.

Snart är det lunch.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0