Idag är det våran dag älskling

Jepp, idag är det tre månader för mig och Linus, tänk vad tiden går fort..och ändå känns det som om vi skulle kunnat vara tillsammans så mycket längre..ja, det känns som om vi alltid varit det, i alla fall som om vi alltid kunnat vara det..det känns så rätt, så rätt. Älskling, du tjatar ju hela tiden om vad jag önskar mig i julklapp, här har du svaret, jag önskar mig så många fler månader tillsammans med dig, helst en evighet. Du är fantastisk. Tack för att du räddade mig från verkligheten, nu lever jag i en drömvärld, ta mig aldrig här ifrån.

Jag älskar dig.

image298


Föresten här är en bild på den där toppen jag köpte på Salt, mitt kap. :P Visst är den söt? Helt klart värd 120:- haha :) Fina mönster..

image302

Ha en bra dag! :)
/S

Kommentarer
Postat av: Dianabanana

well i say nice boobies :D hahahah!

2007-11-22 @ 18:25:22
Postat av: Sabinababelina

Hahaha okejokej bilden blev för stor! :P

2007-11-23 @ 08:20:23
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se
Postat av: anna

duuu...moster här..
har du hört att Ikea ska döpa en möbel till Sabina?
En hylla tror jag visst..hiihi
näääråååå..skojja bara ;)
kram

2007-11-25 @ 16:50:48
Postat av: Bina

Meh, haha och vart ville du komma med det? ;D
Kram på dig i alla fall. :)

2007-11-25 @ 17:14:07
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0