"Hurra för att det är fredag!"

hehe..ja alltid mysigt med fredagar.. :) ska nog inte göra något speciellt ikväll om jag bortser från att jag ska mysa med älsklingen.. :) Imorn blir det utgång iaf, till Rockbaren i väsby där syrrans Micke spelar med bandet, Degreed. Blir nog kul. :) Ska fira Hasse (morsans sambo) också tidigare på dagen med släkten som kommer till oss. :)
Söndagen blir väl mer eller mindre en plugga-och-ta-det-lugnt-dag som alltid. Juste, det är farsdag också, får inte glömma att skicka iväg ett mess till farsan.

Det här är sorgligt..Samma träd, samma plats, två olika tider under året, den första tog jag i somras när jag hämtade kusinerna, den andra tog jag i tisdags när jag också hämtade dem.... Sommar... :(

image254 234583-249

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0