Glömda påhitt

Redovisningen gick jättebra idag :) Nervösa var vi som alltid med det gick bra. :)

Ja, jag har ju glömt att lägga in bilder från helgen som jag tänkt göra tidigare i veckan men haft så jävla mycket att göra så det har jag inte hunnit, men nu, när jag egentligen har annat jag borde göra egentligen, kommer dem!

Såå, i söndags var det ju god mat här hemma, lillsyrran hade t.o.m gjort en tjusig förrätt, haha :) Rostad toast med skagenröra, lime och gurkskivor på :) Lite små-tomater och champinjoner fick också plats.. Mums!

  

Och så var det ju den första snön...minns inte om det var i fredags eller lördags vi såg den falla men då måste ju bara jag och Linus könna på den ;P från fönstret, på fönsterbrädan haha :) Ja, han bangade ju på att gå ut.. :P

 Det var kramsnö! 


Hämtade precis nudlarna som kokat färdigt...biffsmak tror jag jag tog idag. Middag. :P Nej, det blir inte mycket bättre på torsdagar när jag dansar..:P måste öva på koreografin innan jag drar också. Var ju inget på lovet så det kan hända att jag glömt några steg..ska bli kul. :)

I tisdags när jag hämtade kusinerna som vanligt, dock näst sista gången eftersom att jag byter period om en vecka =/ då slutar jag fyra igen på tisdagarna och då funkar det ju icke. synd det har ju blivit lite som en vana och det är ju alltid bra med fickpengar. :) How ever, jag tog lite bilder i tisdags med mobilen när jag hämtade dem..

Först lite höstbilder:

234583-248234583-242
Ja, samma väg. :P Kul det såg ut när de är bredvid varandra. :P

234583-250
Kusinen Simon påväg hem med mig från dagis.. Tyckte att bilden blev häftig. :)

234583-251
Det här bara måste vara årets första snögubbe, haha! Byggd på en tomt vi gick förbi.. Kom det verkligen så mycket snö i lördags eller har det tagit all snö som fanns i området för att göra denna i ren desperation? :P Man kan ju undra..

Btw, igår var jag och åt i Sollentuna på en kinarestaurang med killen, Sandra och deras pappa. Man tackar ju inte nej när man blir bjuden av killens far. Mycket gott var det. :) Och trevligt. :) Både för, varm och -efterrätt. Mumma!

Mer hade jag inte att bjuda på idag. Nu ska jag äta upp mina nudlar och kriva en uppgift tills imorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0