Ett bröllop och två bananer i pyjamas

Dagen började rätt konstig och lite småjobbig med det har gått över nu..nu mår jag bättre. :) En annan rolig grej i morse som jag bara måste skriva om är att jag möttes av två bananer i pyjamas utanför skolan(!) som slängde runt och gav lappar till alla som kom med bussen..jepp, NT-veckan är i gång och nästa vecka blir det full rulle! :D Tyvärr blir det ju inte alls som de senaste 30 åren..och det är ju himla tråkigt och en stor besvikelse men samtidigt så ser jag fram emot NT-veckan och NT-showen och jag tror att det kommer blir bra, mycket bra, även om det skett förändringar. På måndag börjar det.. :D

Bröllopet, just det, det var jättefint! :D Håller på att ladda in bilderna från i lördags just nu faktiskt..191 stycken blev det :P men är det fest så är det! Morsan sa att hon ville ha många bilder ochdet fick hon. :) Hur började det då? Jo, såhär gick det till..två taxibilar stod utanför huset kvart över 3 och vi åkte väl iväg 10 minuter senare.. :P Vid fyra var vi framme vid Gyldene Freden och vi hängde av oss, gick ner till vårt bokade rum och så satte det igång..det attmorsans arbetskollega Micke spelade gitarr och sjöng en låt.. mycket vackert. Sen sa vigselförrättare några väl valda..ringarna på och kyss! Joda, det gick fort men det var fint. :) Micke spelade och sjöng en till låt och sen var det dags för maten och drickan att komma in. :) Obs! Mycket fotografering från mig höll på hela tiden under kvällens gång. :P Maten var mycket god och som väntat var det en för, varm-och efterrätt. :) Tog kort på det med, missade dock att fota förrätten som var en utsökt toastskagen. :P Jag och mickan höll ett snyft-tal vid efterrätten..eller mest jag. :) Mickan sa väl bara något med "Sabina är ingen talare men.." och "skål!".. haha :P Till slutet vid sju tiden om jag gissar rätt kom en taxi och hämtade oss förutom Hasse och morsan som bokat en svit på ett hotell och kom tillbaka dagen efter.. :)

För att summera det hela. Det var en fin dag och jag kommer aldrig glömma det. :) Någon bild kanske jag lägger upp senare.. :)

Kommentarer
Postat av: Diana

woow, undrar vad som hände i sviten ;) wawawiwa

2007-11-26 @ 14:05:04
Postat av: Sabina

haha, du önskar säkert att du kunde varit med ;D haha nej då men de bubblade och bastade, mys :)

2007-11-26 @ 14:15:21
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0