En tidig morgon..

Japp, vi såg Con Air igår samtidigt som vi åt ugnspannkaka.. Yummi! :D Den var bra faktiskt även om jag inte brukar vara förtjust i actionrullar.. :P Men den var bra och spännande! :)

image263

image262


Nu har inte bilderna bästa kvalité men jag ville ändå lägga upp några. Kände att det behövdes. (?)

Tack och lov slutar jag 13:40 idag, så skönt! :) Är så jäkla trött...hatar 08:20-dagar.. Jääsp. - _ - Tror jag ska sova lite middag sen när jag kommer hem, det låter som en bra idé..haha. :)

Sitter inne i en datasal eftersom att vi håller på med "egetarbete" i svenskan, har skrivit ut lite fakta om teckenspråk som förmodlingen ska redovisas senare..

Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Får kanske ta och se den då =)

2007-11-15 @ 10:14:53
URL: http://MyKindOfFashion.blogg.se/
Postat av: Sabina

Ja men det tycker jag. :)

2007-11-15 @ 10:44:43
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0