En bättre dag

Japp, idag är jag på bättre humör och mår bättre...och hittills har faktiskt ingenting krånglat.. :P (Knacka i trä)

Morgonen har rullat på bra och nu sitter jag på min sista lektion för idag..en lång graf lektion. 1 and half an hour to go.

Har börjat fundera på att jag snart nog borde sola lite solarium igen..vintern är ju här, trivs verkligen inte i en vit kropp. :P Man måste ju vara fin..fast så är det ju det här igen, pengar..och just nu ska ju alla de pengar som kommer in i slutet av månaden till julklappar..så kanske det blir nästa månad jag kan börja sola regelbundet..lite funderingar bara.

Föresten, imorgon har jag och älsklingen redan tre månader. :D Puss på honom. <3

Nu ska jag göra något vettigt..
Ha en trevlig tisdag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0