Att göra bort sig..har du?

Ja, kände att det är något jag måste ta upp, jag gjorde nämnligen det i söndags..och det är ju så pinsamt! Haha men samtidigt kul. :P Alla har vi väl gjort det någon gång och min berättelse är nog rätt vanlig. :P But still I gonna tell you..

Jag och Micke har precis beställt varsin meny från Burger King och håller på att ta dricka..när jag har fyllt upp mitt glad med coca cola och sedan tar ketchup och peppar och stoppar ner pepparen i påsen ser jag att jag har fått en leksak och tycker att det var ksitkul och vänder mig om mot Micke (som jag tror står bredvid mig men som för länge sen gått och satt sig) och säger: "Titta, jag har fått en leksak!" :D Alltså, låter verkligen skitglá och urlöjlig, det dumma är att det inte alls är Micke som står bredvid mig utan någon helt annan som också har svart jacka...pinsamt..och jag säger: "Nehe, det var inte du..." Haha och han: "Nej, men det var kul ändå!" :) Haha, jag säger "mmm" och går fort iväg till vårt bord...

Har du varit med om något liknande eller något annat pinsamt? Berätta gärna det eller kommentera gärna ;D


Kommentarer
Postat av: sandra

Haha jag skulle också blivit glad för en leksak ^^
Oh, förresten klart d blir kul på lördag :D
kram

2007-11-29 @ 09:42:48
URL: http://shenanigans.blogg.se
Postat av: Sabina

Haha så det är inte bara jag som blir det :P vilken tur! Yes yes. :)
Kram

2007-11-29 @ 10:45:27
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0